Nedräkningen har börjat på allvar!

Ångesten blir bara större och större. Idag lämnade jag in en av mina två uppgifter som är kvar. Nu har jag bara en uppgift kvar i marknadsföring och ett prov i excel! Det är sjukt vad tiden går fort! Som jag skrivit så många gånger så känns det som om det var igår som jag kom ner hit till Halmstad. Som om det var igår som jag och mamma låg i sängen och grät tillsammans och att jag inte ville vara kvar! Det är sjukt! Nu vill jag varken sluta eller flytta hem! Tänk vilka underbara vänner man har fått på tre år! Mår bra i kroppen när jag tänker på det! Fast det är först nu i trean som vi verkligen har fått sååååå bra kontakt allihopa! Skönt att de flesta är kvar, men synd att vissa väljer att flytta hem.
NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT!  9 dagar kvar tills vi står där lyckliga med vita mössor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback