Pluggdag, solsken och lycka!

Så skönt att i alla fall ha en sån riktig pluggdag nån gång i livet! Jag hade min idag. Efter en misslyckad dag på skolan, begav jag mig hem för att hämta dator och bil. Jag och Jecka bestämde oss för att avsluta skoldagen redan vid 13 tiden idag. Åkte hem till henne och fick mängder gjort! Okej att ingen som vi pratade med trodde på oss. Men ska erkänna att vi fick faktiskt gjort en hel del. Jag skickade in min SISTA uppgift i företagsekonomi B. Kursen som förövrigt skulle slutat för alldeles för länge sen! Men nu är den slutförd av även mig. Känns hur bra som helst, hoppas bara det blir ett godkänt! Började också på min Hemtenta i Rättskunskap, och så även hemtentan i psykologi som skulle vara inne sista april. Känns som om jag är på hugget igen nu. Det är förvisso förbannat tråkigt och plugga hemma och plugga för huvudtaget! Men man måste av nån konstig anledning.

Resten av veckan går åt till att plugga också. Självklart så ska jag också bege mig ner till stranden för att få lite färg också. Måste ju bli brunare än mina vänner som ska bege sig till Turkiet på torsdag. ;)
Förövrigt så måste jag nog också kanske städa lite. Städa på riktigt, så ska jag försöka att ha det så också!
Tittade nu precis på vädret, 25 grader hela helgen! Det blir seriöst stranden hela helgen! Så underbart!!!

Lycka är, då marken är alldeles vit och det inte är snö!
Lycka är också, då termometern överstiger 20 grader och solen värmer även på kvällen!

Nu blir det sängen! God natt Sverige!!

Kommentarer
Postat av: Becca!

Självklart!! :) Som sagt har fått massa färg bara idag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback