Saknad, tomhet och värme!

Fy vad jag saknar mina underbara klasskompisar! Dom har nog inte ens kommit fram till Turkiet, men satan vad tomt det är utan dom! Körde dom till stationen imorse vid 10. Sen åkte jag till skolan, tro det eller ej men det var nästan tyst där! ;) Har i alla fall suttit hela dagen på skolan för att göra klart vårat projektarbete! Känns som om det aldrig blir klart, känns bara som jag skriver samma saker hela tiden! Men dom har lämnat över hela arbetet till mig nu, så får vi dåligt betyg får dom väl skälla på mig då! Jecka kom förövrigt på att vi hade en film som skulle redigeras också, så har verkligen haft fullt upp idag!
Saknar i alla fall tjejerna som snart landat i Turkiet.

Här i Sverige är det underbart!! I alla fall i södra sverige! Termometern står på 23 grader och jag väntar på att Rebecca ska höra av sig. Hon frågade om jag ville följa med på HBK-matchen idag. Jag har ju ändå inget vettigt för mig. Borde egentligen plugga, men är så förbannat trött på det. Jag gör inget annat än att plugga ju! I helgen ska jag i alla fall ligga på stranden och få massor av färg. Jag vill bli brun ju! :)

Nu blir det fotboll i det underbara vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback