Sömnsvårigheter!

Kom till Halmstad efter 6 ½ timmes bussresa. Då var det direkt till Klubban för spelarmöte. Ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte den blekaste aning om vad vi ens kom fram till på det. Vi nämnde lite om nästa säsong och lite försäsong, sen tror jag mest det var en massa annat snack! Var inte heller i mina sinnesfulla bruk heller. Man kan inte vara på topp jämt, och speciellt inte efter en hel dags bussresa. Efter spelarmötet körde jag Carola till fängelset. ;) Eller till nån kille som bodde i närheten. Sen åkte jag och Hanna och handlade lite. Köpte med mig lite pålägg och mjölk hem. Sen ställde jag mig och lagade mat. Blev makaroner och beanesesås. Hur gott som helst, när man inte har ätit nåt på hela dagen!
Borde också börja packa upp väskan. Har träning imorn bitti, och även några lektioner. Sen är det BARA plugg som gäller! Det är sjukt vad mycket man har och göra nu innan studenten. Är fortfarande glad att jag inte väljer att åka till Turkiet nu när det är stressigt. Känner också att jag gör rätt val, så kanske jag kan gå ut med slutbetyg i alla fall!

Har grymt svårt och sova! Det går inte mäta på någon skala som helst hur trött jag är! Vill bara kunna lägga ner huvudet på kudden och somna! Om det ändå vore så enkelt. Det är alldeles för mycket som snurrar i min lilla hjärna just nu! Egentligen mycket onödigt, men också mycket som inte borde komma upp!
För att tillägga så ska min älskade mormor ner i backen under veckan. Urnsättninen ska ske innan hennes födelsedag som infaller på torsdag, dagen då hon skulle fyllt 82! Tänker på dig hela tiden ska du veta!!

Godnatt Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback