Tacokväll med mig själv!

Vill bara börja med och skriva att vårat projektarbete är ÄNTLIGEN inlämnat! Dock var inte filmen med där, men den blir klar tills på måndag. Så skönt att äntligen fått in ett arbete till, jag hoppas bara att inte Jecka slår ihjäl mig när dom kommer hem från Turkiet. ;) Arbetet blev faktiskt bra, så det så!
Skönt att komma från skolan i tid också. Var därifrån redan vid 13.15, så tidigt har jag nog aldrig lämnat skolan tror jag! Hur som helst så gjorde jag det idag! Var skönt, känns som jag har hunnit med en del idag också, dock inte jobbat på brännan. Men har väl förhoppningsvis hela helgen på mig för det! Var nere på maxi och handlade hem lite mat så jag överlever. Var och tankade bilen, och tvättade den. Min fina bil blänker igen! ;)
Sen var jag ute och finåkte lite. Vad mer kan man önska sig när det är 23 grader ute! Nytvättad bil, nytankad bil, nyfylld frys och nyfylld kyl! Bättre än så kan det inte bli!

Ligger i sängen, har precis ätit tacos och mår gött! Var längesen jag åt tacos, var riktigt gott! Som sagt, ligger i sängen, tittar på tv och får in frisk luft från mitt öpnnade fönster! Så underbart livet är just nu! Imorn bär det av till stranden för att jobba på brännan. Hoppas det slutar att blåsa, eller att det blåser mindre i alla fall!

Hade vart kul om du i alla fall hade tanken på att vilja höra av dig. Hur mycket jag än vill ska jag strunta i det. Vill bara ta upp telefonen och skicka ett sms. Men jag ska inte! Jag är så trött på att alltid höra av mig hela tiden. Jag har lärt mig efter så lång tid av mitt liv nu, att jag alltid kommer i andra hand när kärleken kommer. Jag känner på mig att jag inte är värd mer än så!

Ha en bra kväll allihopa! Det ska jag försöka att ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå in och rösta på www.blooondiiie.blogg.se

2008-05-09 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback