Varför ska jag bry mig om ingen annan gör det?

För att rätta mig själv från förra inlägget så är det på torsdag BARA tre veckor kvar tills studenten! Det är helt sjukt vad tiden går fort! Det var inte längesedan jag satt i bilen på väg till halmstad för att provträna! Får ångest bara när jag tänker tillbaka! För och inte tänka på alla underbara vänner jag har fått! Det hade jag aldrig trott när jag kom hit, okej att jag var på väg och flytta hem på grund av hemlängtan! Men det bästa val jag nånsin har gjort är att vara kvar! Tack alla underbara som hjälpt mig och stöttat mig! Ingen nämnd och ingen glömd, men stor del av alla finns på skolan! :)

Har inte vart lika duktig idag som igår! Eller jo, på ett sätt kan man faktiskt säga att jag vart duktig! Var på träningen imorse ENSAM! Ja ja, jag hoppas det höjer mitt betyg! ;) På torsdag är det allihopa och då blir det lite handboll, har saknat det. Var faktiskt ett bra tag sen jag tog i en handboll, när jag tänker efter så var senaste gången på DM-finalen tror jag! By the way, satt och försökte börja lite lätt på min konfliktuppgift i historia nu under kvällen! Men kommer inte på hur jag ska skriva eller vad jag ska skriva! Det står att det ska vara genomtänkt och att man ska förstå allt man skrivit. Okej, lycka till jag har ingen aning om vad jag ens skriver om. Vet bara att Kosovo är i en konflikt om sitt självständiget! En bit på vägen i alla fall!
Jag har kommit på vad jag önskar mig i studentpresent också! Alla beck-boxarna. :) hihi, den är genomtänkt!

Vad har jag ens för anledning och bry mig när ingen annan bryr sig? Hade du ens velat bry dig eller haft en tanke på det, då hade du hört av dig. Jag är så trött på att hela tiden vara den som hör av mig först! Jag tänker inte längre bry mig, orkar inte ödsla den tiden på ingenting!

Godnatt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback