Årets första lussebulle!

Efter jag var hos Bosse skulle jag hoppa in på Willys och köpa mjölk, något som går åt hur fort som helst nu för tiden! När jag gick förbi brödet och det nybakta, kände jag doften av lussebullar! Kunde bara inte låta bli dom! Köpte med lussebullar till mig och Hanna! Så när jag kom hem så fikade vi på lussebullar och pepparkakor! Hur gott  var inte det då!!! Shit lussebullarna var verkligen helt supergoda!! Årets första lussebulle har intagits! ;) Om man inte räknar med dom jag åt i januari då vill säga! ;)

Har också hunnit med och bocka av diskning på att göra listan, nu borde jag bara städa lite och laga mat. Men det hinns med så småningom! Sitter och lyssnar på massa barbados!! Så förbannat bra vill jag lova! Då Magnus Carlsson var med vill säga! Sandras sång med Lennartz är också hur bra som helst! Wiiieee! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback