För jag är bara bäst!

Dagen har tillbringats i Helsingborg. I alla fall förmiddagen! Klockan nio var det samling vid sporthallen. Men vi kom aldrig dit direkt! Gunnar ringde och sa att jag skulle köra en bil, så det bar av mot sixt istället! :) Världens goaste bil vill jag bara säga! Fast egentligen inget emot bilen som Gunnar körde, värsta hi-tec bilen! haha!! Kul var det i alla fall! Vi var fyra bilar som åkte, jag la mig sist! Alltid kul och börja sist och jobba sig uppåt! ;) Då bilarna framför låg och segade i 100 på 120-vägen så började jag köra om, en efter en. Slutade med att vi låg och lekte med Jens bil. Haha! Superkul, en stund i alla fall! Ända tills vi insåg att vi missat infarten! Säger som jag sa förut. "Det var inte vi som åkte fel, det var bara alla andra som tog en annan väg!" Så sant så! Alla kom i alla fall fram ungefär samtidigt genom att ta en varsinn infart!
Matchen mot OV förlorade vi! Men spelade så sjukt bra! Det var verkligen superkul och se alla kämpa så förbannat, ink. mig själv alltså! ;) Jag fick världens fete bula på armbågen och Carola valde ett snyggare ställe, nämligen mitt i pannan! Avundsjuk att du fick den så perfekt placerad! ;) hahaha! Tur att inte jag ska ha släktkalas med bula i pannan i alla fall! hihi! :)
Efter Helsingborg så körde jag i snyggaste bilen, Hanna till Laholm där hon skulle döma! Eller rättare sagt tjäna lite pengar! Stannade i Mellbystrand där vi köpte lite mat. Två cheesburgare stod på menyn! Dom är så förbannat goda! Sen gick bilen mot Halmstad igen för att slutligen lämna bort den fräna bilen och sätta sig i min lilla "Roffe"! Följde sedan med Carro till Alet för att kolla när drott skulle spela. Med betoning på SKULLE. Matchen inställd pga att Knislinge inte kom.

Så nu sitter jag här och väntar på besked om hur det blir senare. Om det blir kycklingvingar på Harrys eller nåt tråkigt från frysen! Eventuellt så ska vi träffa Carola i stan och ta ett glas också! :) Vi får se hur kvällen slutar, dagen har i alla fall gått fruktansvärt fort!!

Kommentarer
Postat av: carola

Ja, vår bil var fan snyggast :) Synd att jag inte kom in, men jag var rätt trött och oscar var tröttare. haha. Men som tur är kommer det fler helger :P Så då får vi hitta på ngt skoj, det var ju fest hos kicki den 28onde om jag inte minns fel, sen har vi ju en lagfest som måste planeras också. Pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback