Hemma i dom värmlänska skogarna!

Mycket har hänt sen sist jag skrev! Maria kom ner till mig i torsdags, hon stannade tills söndag då vi tillsammans åkte hem! :) Sjukt kul att du kunde komma ner! Alltid lika kul och få sällskap både där nere och hela vägen hem! Lördagen tillbringades i en minibuss med världens bästa lag till Åhus! Shit, vi hade verkligen sjukt kul! Jag, Carola och Kicki satt och snackade baklänges hela vägen dit och hem! Ni är klockrena människor! :) Matchen gick väl sådär, förlorade dock men ändå. Fick mina två första utvisningar denna säsongen. Då är den trenden vänd!
Söndagen så åkte jag och Maria hem till min underbara familj! Dock så tillbringade jag min söndag på Stenbacken tillsammans med världens bästa Emma! Tårta och film blev det! Fick nästan lite julkänslor där när vi åt saffransbulle och pepparkaka! Och så jäkla god tårta!!! Mums, mums!!
Måndagen så körde jag mamma och pappa till stationen, dom åkte på kryssning och firade sin 20-åriga bröllopsdag där! Myspys, själv så tog jag bilen och åkte till min underbara syster i filipstad! Lagade massa god mat och sjöng sing-star! Kollade också en himla massa filmer. Sen sov vi där och åkte dagen efter hem till Kristinehamn och lagade tresätters middag till mamma och pappa som kom hem från kryssningen igår!
Dagen idag har tillbringats hos tandläkaren! Vilken satans smärta ska jag säga!! Dom ryckte ur den ena av dom två visdomständerna jag har! När bedövningen sedan gick ur så trodde jag att jag skulle dö! Fy fan säger jag bara! Sista gången som jag tänkte dra ut en tand som sitter fast! Efter det så åkte jag och min syster ut till båten för att flytta den till marinan! UTAN MOTOR! Så det blev till att paddla från bryggan till marinan! Det är dock inte hela sanningen eftersom isbrytaren från gästhamnen kom ut och bogserade oss halva vägen! Det var guld värt säger jag bara! Känns som om jag kommer att ha ont i armarana imorn! ;) haha!!
Nu ikväll så har mamma haft tupperware party! Massa kul ju! Köpte mig en min shaker! Alltid kul och ha, och jag lovar att den kommer komma till nytta! hihi!
Imorn ska vi kanske åka till Karlstad, och så ska jag förhoppningsvis träffa världens bästa Emma! :) Mer uppdateringar kommer!

Kommentarer
Postat av: Becca

Man kan nästan tro du har pratat med mig "Massa kul" jag menar enligt Natta när jag säger så, så "kan man inte säga på det viset" :P haha.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback