Ingenting kommer bli som förut!

Gjorde min första träning tillsammans med Kristinehamn idag på tre år! Finns bara en sak och säga! Jag är FRUKTANSVÄRT glad och tacksam att jag stannade kvar i Halmstad! Det är så mycket bättre träningar och stämning där nere! Okej, dom var riktigt glada och se mig, det var typ hundra år sedan! Så det var väl kul! Men herregud, det kändes som att spela a-flickshandboll igen! Inga passningar satt, vi gjorde övningar som man gjorde när man precis börjat med klister och framför allt så var det inte ens kul! Är van från förr och till och med nu, att man kan skoja lite. Det ska ju trots allt vara lite kul i allvaret. Men glöm det! Allt skulle vara så förbannat allvarligt! Jag ångrar inte en sekund att jag är kvar och spelar handboll i Halmstad! Det ska till en enorm förändring om jag ska byta tillbaka till Kristinehamn igen! Jag säger som jag brukar "det var bättre förr!" Okej, jag har det ganska bra nu också! Världens klockrenaste lag, världens bästa stämning och en enorm åldersspridning! Handboll är som det ska vara, kul men ändå allvar! Mycket kan ändras på tre år! Det har det verkligen gjort! Kristinehamns damlag var bäst när Eric Swan hade det! Det var då det var kul! Hela laget hade kul! Nu vet jag inte vad det är för stämning! Och damlaget är numera ett U-21 lag, där dom får söka despens för de äldre! Vad kul är det då? Vem vill spela tråkig U-21 handboll i Kristinehamn när man kan spela rolig div 3 handboll i Halmstad! :)


Kommentarer
Postat av: REBECCA!

Hahaha.. Hallå e de Robert där? :P Jaa, antagligen får nån av er skaffa sig en Robert, eller varför inte varsin? ;) haha.. Mamma fick ingen Johan men ändå har hon två söner. Hon får skylla sig sjävl ;) haha..



MML is the shit så..

2008-11-07 @ 09:12:43
Postat av: carola

Ja, vår stämning i laget är den bästa. Man trivs så bra o alla har mkt bra humor o det är jag glad för. Man behöver inte alltid vinna, sä länge man har roligt så vinner man ändå:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback