nytt inlägg, tom rubrik!

Känns som om det var ett tag sen jag skrev nu! Snön har försvunnit runt om i landet och plusgraderna hägrar. Jag har rastat hundar, både Enzo och Bosse. Jag har också tränat handboll, vart glad och dessutom onykter!

Idag är det lördag, det är fest i huset. Avskedsfest för Björn och Lisa som ska åka på en tremånaders semester. Hanna är hög på socker och jag är trött som fan själv!
Igår var det fredag, började hemifrån då både Österman och Carola kom hit. Sen fortsatte vi mot Kicki där förfesten skulle äga rum. Rebecca kom dit, så även Nathalie, Danni, Swerre och Elin, för att inte glömma Kickson själv! Grymt kul kväll, lite innan tolv begav vi oss in mot stan. Närmare bestämt till mårtensson, där kvällen sedan fortsatte.
Imorn är det söndag, vilket innebär match. Borta mot Sölvesborg, vi är endast två ordinarie niometersspelare och överskottet på linjespelare är högt! Vi är fyra stycken, varav jag och Bibbi är "ordinarie" om man får säga så. Swerre får nog varken hon vill eller inte gå upp och spela på nio. Så även Hanna och Ninnie. Vi ska ge Sölvesborg en riktig match! Det kan vi, det ska vi och framförallt så vill vi!
Jecka och Kim kommer förmodligen dit och tittar också! Hoppas jag! :)

Hanna svär över datorn, hon har precis tagit sig en återställare föruom sockret då! Musiken i trapphuset är HÖG, nästan lika hög som Hanna. Det stinker cigarettrök i hela huset. Blir nog svårt och få nån sömn inatt! Sånt är livet! Dom ville att vi skulle titta ner och säga hej. Jag är inte sugen på det tror inte hanna är det heller. Hon bara yrar här fram och tillbaka! Hon är som Hammy i "på andra sidan häcken"!

Tack för att jag har den turen som har världens bästa vänner!!! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Musiken har nu stängts ner då, men jag är fortfarande kvar på min höga nivå :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback