Riksväg 26!

I fredags när jag och mamma åkte upp till filipstad med kylskåpet till Marie så kom mamma på en bra sak. Hon har båda sina döttrar efter riksväg 26! Hur passande är inte det då! Tänkte inte på det förens hon sa det. Okej, det är en lång sträcka mellan oss men ändå. Både jag och Marie bor längs 26an! COOOLT! haha! :)

Igår kom jag ner till Halmstad igen. Trött och sliten efter att ha kört ner i mörker och regn. När jag kom upp i lägenheten så packade jag upp lite, så la jag mig i sängen och kollade på barnen på luna. Och tog mig en smörgås med det värmlänska man kan hitta! Hackkorv! Underbart och få med sig värmland hit! Dessvärre så kan jag inte förklara vad det är! Det är gott helt enkelt! :) Och Barnen på Luna är bara såååååå bra!

Idag ska jag ut och gå med två vovvar och tjäna lite pengar! Sen ska jag förmodligen hitta på nåt med världens bästa Jecka! :) Hon ringde och väckte mig! Tycker jag känner igen det! Det är inte första gången som hon väcker mig! ;) Men man får väl helt enkelt skylla sig själv när man har telefonen igång! :) Har inte träffat Jecka på alldeles för länge! Saknat dig!

Ikväll blir det träning, borde väl egentligen inte träna eftersom jag inte riktigt är frisk från det jag har i näsan och halsen! Är precis på gränsen på att bli bra nu! Men det blir nog bra till slut!  Får nog ta det lite lugnt på träningen trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback