Runaway...

Fredag idag! Skulle egentligen vart ut till Bosse idag också, men Peter ringde och sa att det inte behövdes. Så tog med mig Hanna och åkte till Jecka och var på promenad sådär 2 timmar eller så. Skönt väder också! Strålande solsken och nollan, snön är på väg det känns!! Sen bar det av till Willys och handla lite. Tycker seriöst inte jag gör nåt annat än att handla! Usch har verkligen inte råd och handla heller!
Ikväll blir det idol och riskakor med hanna! I och för sig gillar jag inte riktigt idol längre eftersom Lars redan har åkt ur. Men va fan, finns inget bättre och titta på ändå. Finns förövrigt inget annat vettigt och göra. Lugn kväll eftersom vi har en hyffsat viktig match hemma mot Kristianstad imorn! Tror i och för sig att det blir ganska så lugnt imorn också. Vet inte om jag är så sugen på att gå ut. Sparar mig hellre till Underbar nästa fredag. Men vi får se hur planerna ser ut.

Vill ha vita snölandskap!!! Vet vad nära snön egentligen är nu! Den ska bara komma ner och lägga sig på alla gröna gräsmattor!! Mamma och pappa har snö hemma! Avis!!!!!! :)


Kommentarer
Postat av: The greatest of the great!

Du kan bara ta din bil och köra 1,2 mil norrut, till Kvibille närmare bestämt. Här är vita gräsmattor och hala snötäckta gator =)

Postat av: Emma

Vi har massa snö hemma ju! Kom hem och titta vet jag! ;)

2008-11-24 @ 01:08:12
URL: http://idreammydaysaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback