Snowflake!

Man kan nästan säga att jag är på BRA humör!! Livet är allt bra  underbart ibland! Brukar inte vara sådär överdrivet taggad inför en måndag! Men det har vart en helt okej dag trots allt! Har vart och rastat Enzo! Kallt ute, idag vill jag lova! Kände verkligen vad röda kinder jag fick! Sen bar bilen mot Heagård till Bosse. Det var minst lika kallt där! Plus att det hade börjat snöa också!! wiiiiieeee! Äntligen har den första snön fallit även över Halmstad! Eller nåt! ;) Det kom ju inte överdrivet mycket. Hoppas på mer under natten! Vill ha snöbollskrig!!!!!!!!!

Igår var Carola här! Vi tittade på film och åt pizza! Riktigt trevligt! :) Hade också besök av en liten talgoxe på mitt förråd! Han bajsade på mitt kylskåp! ASLÄSKIGT! Det är ju inte en talgoxe man vill se det första när man går upp på morgonen, inte på förrådet i alla fall! Ska prata med Leif ifall jag har ett hål nånstans där ute! SKUMT vill jag lova!
Sen var började Wallander igår också! Kan inte hjälpa det men Ola Rapace är typ sjukt snygg!!! Äntligen har man nåt och titta på även på söndagar! Och då menar jag inte bara Ola förstås! ;) haha!

Har inte hört nåt från jobbet än, men förhoppningsvis då hör dom av sig i veckan nu! Men har mina underbara hundar än så länge! Plus att jag går på aktivitetstöd från AF! Känns som om jag går på typ socialbidrag eller nåt! Skillnaden är väl att jag aktivt måste söka jobb! Nästan same shit! Får vara tacksam för de pengarna jag får i alla fall!
Nej nu ska jag kolla på Barnen på Luna och äta mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback