Torsdag igen!

Vart tar tiden vägen?????? Känns som om det alldeles nyss var sommar, och nu är det snart en månad kvar tills julafton! Shit, det är sjukt ändå! Och snart nyår, vilket jag personligen tycker är överskattat. Men blir det som planerat kommer jag nog till Halmstad för att fira denna stora händelse! ;)

Var ute och gick med Bosse idag, sen stan och luncha med Jecka, Rebecca, Hanna och Nathalie. Thaimat sitter aldrig fel. Vi satt där alldeles för länge! Sen blev det en runda på stan innan jag var tvungen att bege mig mot bilen vars parkeringstid gick ut halv tre. Så nu sitter jag här! Smakar fortfarande MASSA vitlök i munnen, känns som om jag ätit kebabtallrik med massa vitlökssås. Men i det här fallet så var det bara dressingen till salladen! Det smakar för det vitlök!!! Förövrigt så kom det världens hagelskur när vi var i stan. Först såg det ut som om det snöade. Men vi misstog oss när vi kom ut och det HAGLADE! Det gör förbannat ont och få hagel i huvudet!!

Träning ikväll! Min armbåge är fortfarande blå! Men känns som om det börjar lägga sig en aning nu. Smärtan sitter dock kvar och det är jobbigt med tanke på att man alltid stöter emot armbågen nånstans hela tiden! Hoppas i alla fall att det blir en kul träning, eller alla träningar är roliga men ändå! :) Så är det ju match i helgen också. Hemma mot Kristianstad. Jävlar vad vi ska vinna då!!!! Är grymt revanch sugen efter Helsingborgs matchen!!! Hoppas hela laget är laddade till tusen, nu jävlar ska vi vinna!!! :)

DET REGNAR UTE IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback