Två intervjuer och promenad!

Shit, ännu en vecka har gått och det närmar sig julafton för varje dag som går! Köpte min första julklapp idag, till min syster! Känns att man behöver pengar i alla fall! Annars lär det inte bli många julklappar i år! Usch nej, finns bättre saker och göra än att köpa julklappar. Innan dess var jag på intervju! Den andra denna veckan. Går framåt på den punkten i alla fall! Hoppas bara på resultat också!
Vad har jag annars gjort denna veckan? Hmm, tränat två dagar då jag vilade i tisdags. Vilket jag känner att jag gjorde rätt i eftersom jag är i stort sett frisk nu! :) Var på promenad med både Bosse och Enso och tjänat lite extra pengar! Underbara små hundar det där! Skönt och vara ute och gå när det regnar och blåser också, eller inte alls!  Det är skönt och vara ute och gå, regnet kan kvitta!
Imorn så bär det av till Helsingborg för match mot OV. Satsar på vinst, och hoppas verkligen vi vinner! :) Så imorn ikväll så blir det förmodligen till Harrys och äta med Hanna och Nathalie (om det inte var någon mer) Annars blir det nog ganska lugnt i helgen. Skönt och ha en sån helg också! Behöver det ibland! :)

Idol med Hanna snart, och fruktsallad!! Mums!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback