Rubrik torka!

I månadgs var jag på utbildning på Concilia information! Där jag nästa vecka ska börja jobba! Så skönt med ett jobb även fast det inte är drömjobbet!
Igår var det träning. Det var ganska kul trots allt! Körde lite skott och körde genom alla kombinationer, sen spelade vi och körde lite fys. Helt okej faktiskt, blev bara lite för lite spel tycker jag! :)
Dagen idag blir nog ganska lugn, ingen träning pga drottmatch. Hade tänkt diska och städa idag, eftersom jag tvättade igår. Känns också som om det behövs diska. Har dåligt med glas! Och det är för förbannat tråkigt och diska, så det hade helst kvittat! Diskmaskin är en bra uppfinning, synd att jag inte har nån! :) Men innan dess ska jag ut till Bosse och rasta honom.
Imorn är det träning igen. Allvarligt talat, det är onsdag igen!!! Tiden går så grymt fort nu! Det är snart bara en månad kvar till julafton! 

Nej usch, känndes inte som om jag hade nåt vettigt och komma med, uppdaterar när det händer nåt värt och skriva om! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback