Var nöjd med allt som livet ger!

OM jag är! Är så förbannat glad och tacksam att jag har mina underbara vänner! Ni vet vilka ni är, därför nämner jag inga namn! Ni finns både i Halmstad och Värmland! Så evigt tacksam att jag har er! Både nya och gamla vänner! Ni betyder så mycket för mig!

Idag blir det slödag fram till halv fyra då jag ska bege mig mot viktoriagatan 1 där jag ska på utbildning! Gött mos, säger jag bara! Steget närmare jobb kommer bara närmare! Behöver verkligen en jobb, för att rädda våren i Halmstad. Nu hoppas jag bara på att våren är räddad att jag får vara kvar i Halmstad ett tag till, för det vill jag verkligen!! Vill inte lämna vännerna och framförallt inte handbollen!!

Tror veckan kommer bli lugn! Har Bosse tisdag till fredag i alla fall. Sen får vi väl se hur det blir med jobbet också. Träning tisdag och torsdag och match på lördag hemma mot Kristianstad. Sen kan man säkert planera in nåt annat skoj också! :) Blir säkert en och annan film med Hanna också, det blir det alltid! :)

Var nöjd med allt som livet ger, och allting som du kring dig ser. Glöm bort bekymmer sorger och besvär!
Tack för att ni finns i vått och torrt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Att det blir film med mig kan du ge dig på att det blir :D Haha. Fast ikväll är det fotbollsgalan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback