Dreaming of you...

Jag älskade dig, du älskade mig. Det var bara vi, det fanns inga andra. Du tog min hand i din och log åt mig! Vi gick runt i stan och det fanns bara vi! Den här gången varade det inte alls länge! Förbannade drömmar hela tiden! Dom är så underbara! Man vill bara tillbaka! Blev så förvånad att det var dig jag drömde om. Jag har inte sett dig på över tre år! Men du var lika underbar som du var då! Shit vilka drömmar man kan ha!

Träning ikväll, men innan dess hade jag tänk komma ut på en promenad. Ska ta och dra mig neråt stranden tror jag! Så skönt när solen äntligen skiner! Fast dessvärre så blåser det som satan ute!

See you!

Kommentarer
Postat av: carro

Ja, det var jäkligt kul faktiskt!!! :D haha, får göras om =) :D

Postat av: Hanna

Malin, jag har konstaterat att du måste byta stil vid kommentarerna, för det går knappt att läsa :S Och byter du inte stil måste du ändra storlek.... :P



2008-10-15 @ 11:24:53
URL: http://hannuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej, får göra det! :P

2008-10-15 @ 12:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback