Fredag igen!

Så skönt med fredagar, då vet man att en lång och skön helg väntar. Okej att mina veckor är som helger också. Men det finns inga måsten på helgen. Man får heller ingen ångest då man inte gör något.
Var uppe 6 imorse för att städa Högskolehallen. Jag fruktade det redan igår, eftersom jag visste att det var flick sm i helgen. Då min kära granne och goda vän Hanna lättat upp stämningen med att säga att HBP vart där och tagit bort en del klister redan blev jag glad! När vi kom dit imorse så blev jag ännu gladare att dom vart där och städat en gång redan!! FY SATAN säger jag bara, fatta vad mycket klister det hade vart om dom INTE vart där! Shit, det var grymt mycket kvar för att dom nu skulle vart där en gång. Gick i alla fall hyffsat fort trots allt. Skönt och känna att man gjort lite nytta denna veckan! Det ökar ju inte på ekonomin nåt mycket, men det räcker för att överleva!

Nu är det endast två dagar kvar tills derbyt i sporthallen! Laddar för fullt, fan vilken bra match det ska bli!
Ikväll blir det hyffsat lugnt, ska bara typ kolla på Idol och äta lite gott. Härligt med sånna kvällar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback