Handboll med bästa sällskapet!

Igår var det drott-lindesberg i sporthallen! Åkte dit med Hanna, vi träffade Jessica, Hannas domarkollega och hennes kompis där. Okej, drott kanske inte är världens bästa lag men dom slog i alla fall lindesberg tro det eller ej. Ganska intressant match trots allt. Efter spelade Teamet, så stannade och kollade även på den. Träffade då Lisa och Becca, klockrena människor vill jag säga!! Det hela började i sporthallen, där Lisa trodde jag var från Bromölla låter jag så skånsk? Hmm, nej skulle inte tro det. När dom väl insåg vart jag kom ifrån var det JÄTTE kul!! Eller inte! :) Vi satt och snackade reklamer, riktigt kul vill jag säga! Alla var så grymt övertrötta också! Som när vi skulle följa Becca och Lisa till stan och skulle gå under "tunneln" Lisa: "Men ska vi gå under där? Jag är JÄTTE mörkrädd" Hanna: "Men Lisa, vi är faktiskt fyra pers!!" Lisa: "Men ändå!! Det kan ju komma nån!"
Shit, den tjejen är klockren! För att inte tala om Rebecca Swerre!! Den tjejen är tappad på samma ställe som jag är hittat, jag lovar! Hon har inte många höns hemma! ;) Hur go som helst, ibland märker man verkligen att hon är 92a och blond! HAHAHA! Elak som jag är! Men det var Hanna som sa det! ;) Riktigt kul kväll i alla fall!

Ser fram emot derbyt på söndag! Sporthallen 14.30, har du vägarna förbi kika in och titta på bra handboll! Är laddad till tusen!! :)

Kommentarer
Postat av: Carola

haha ja d är inte alltid lätt o vara blond :D Fan vad fin bloggen har blivit. den är ju mkt snyggare än min iaf :D hur långt tid tog d för dig?

jag är oxå sjukt taggade. Vi ska slå dom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback