Handboll!

Idag kommer Hanna tillbaka! :) Wiiieee! Ska hämta henne på stationen vid kvart över två! Sen är det slut på friden! ;) Fast ska erkänna, det har vart tomt utan henne!

Igår gick jag inte upp ur sängen förens strax före fem! Kände det var dags då, behövde få i mig lite mat innan träningen. Trodde förövrigt att träningen skulle gå piss dåligt eftersom jag vart seg hela dagen. Men jag är faktiskt nöjd med träningen, gick bra för mig utom på sista spelet. Hallå, jag var faktiskt död i benen! ;) Skyller på brottningen, kände mig seriöst som en kokt spagetti. Och hur många har sett en kokt spagetti spela handboll?
Match ikväll i alla fall. Hemma mot Åstorp! Vi spelar för att vinna, för vi är faktiskt bra tjejer! Med rätt inställning så slår vi vilket lag som helst! :)

Har vart duktig idag, diskat upp ALL disk jag hade. Shit, var längesen jag hade så mycket disk. Men nu är i alla fall allt borta, tog mig till och med lite tid att plocka bort tvätten från golvet också! Innan jag hämtar Hanna hade jag tänkt bädda rent också! Vi får se vad jag hinner med. Tiden går fort när man har roligt! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jojomenna! Spaghetti-Petra! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback