HÖST!

Jag hatar hösten! Hade gärna hoppat över den! Längtar som satan efter snö! MASSOR av snö dessutom! För när snön kommer så är det snart vår, och sommar! Längtar till vecka 45 då jag beger mig mot dom värmlänska skogarna igen! Ska bli skönt och komma hem! Vet inte om det påverkar min deprission yttligare. HEMLÄNGTAN?
Hur som helst så var det träning alldeles nyss, något jag lika gärna kunde struntat i! Imorgon ska jag upp tidigt och städa högskolehallen, sen ska jag ut till Bosse och ta en promenad med honom! SNÄLLA låt det bli fint väder så också imorgon! Behöver något uppiggande just nu känner jag! Vill bara gå och gömma mig, slippa allt som händer runt omkring och bara komma tillbaka efter ett tag! Hösten är verkligen hemsk! Vill ha den överstökad NU!

Tanken som återkommer varje gång du loggar in. Den eviga tanken på dig hela tiden som aldrig försvinner, blir bara värre när jag vet att jag aldrig kommer få dig! Mår dåligt psykiskt i kroppen varje gång ljudet från msn låter och jag ser att det är du!

Saknar mamma och pappa grymt mycket!

Kommentarer
Postat av: Emma

Och mig?! ;) Skynda dig hem så får du massa tårta och grejs! Måste ju ta en kväll med alkohol också ;) Puss på nosen.

Postat av: Anonym

självklart så saknar jag dig också!! MASSOR!!!! <3

2008-10-24 @ 07:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback