Jag vill ha blommig falukorv!

Jag är hellre en anka i en liten pöl än i ett stort hav!

Älskar verkligen smala sussie! Världens klockrenaste film för att tillägga! Alla borde verkligen se den! Man sitter och skrattar sig genom hela filmen, även fast den egentligen inte är speciellt rolig. En film som också är klockren är torsk på tallinn, en film som egentligen inte heller är så bra! Något som jag och Emma konstaterade när vi satt och kollade på den! Ändå skrattar man!
BTW, onsdag idag igen! Sjukt vad dagarna och veckorna går fort. Ikväll är det träning, längesen det var träning på en onsdag. Imorn så ska jag vara hundvakt även på kvällen, så blir ingen träning för mig imorn. Sen ska jag hämta Maria som kommer ner till mig imorn! :) På söndag så bär det av hemåt dom vämlänska skogarna!! LÄNGTAR!!
Imorn fyller också världens bästa Emma 20! Nu blir du lika stor som oss andra! ;) hihi!

Hade tänkt försöka städa lite idag, åtmistone så måste jag diska! Det som är så förbannat tråkigt!!! Men har typ inget rent! Sen kanske jag städar imorn! ;) Eller så fortsätter jag städa efter disken. Håller på och tvätta också, tänkte försöka packa lite när jag ändå tvättat och så! Men får se vad jag hinner och orkar innan träningen. Hade tänkt äta lite också!
Fick hem en jäkla massa barnvisor igår! Och fler är på väg! Man blir glad i hela kroppen när man lyssnar på barnvisor! Det är så nostalgiskt på nåt sätt! Synd bara att man inte längre är barn! Allt var så mycket bättre då!

Idag har min älskade mamma namnsdag! Grattis! Även min älskade mormor har namnsdag! Hoppas mamma vart ute med blommor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback