Min dag är gjord!!

Shit, nu sitter man här och det är söndag igen! En helt spelledig helg dessutom! Dock med en del handboll trots allt, då SM för tjejer och killar spelats i Halmstad. Igår tillbringades dagen i alehallen tillsammans med Carro. Där vi hade kiosk. Ganska så segt men det funkade. Åkte sedan hem till Carro för att förbereda toasten för dagens kiosk. Kvällen slutade att jag och Hanna hamnade hemma hos Lotta, där vi satt och snackade ett bra tag. Tror inte att jag kom i säng för ens vid fyra i morse/natt! Upp igen halv nio imorse för att äta lite frukost och bege sig till sporthallen, där tjejerna spelat sitt SM. Dagens bästa utspelar sig just där! :)
Parkerade på baksidan av sporthallen, i bussfickan, bara för att det skulle bli lättare och plocka ur bilen plus att det regnade. Jag hade tänkt flytta bilen till parkeringen när vi börjat få i ordning på grejerna i kiosken. Tänkte att det ändå inte är nån panik eftersom det förmodligen inte kommer någon buss. Vilket jag hade fel om. En stund senare kommer Monica in och frågar vem som äger den vita volvon. Gick ut och flyttade den då jag får höra busschauffören prata i telefon. Hör honom säga nåt om att "ditt nummer stod ju på rutan!" Hör också att han säger att "sånna som du borde inte få finnas!" Går ut i bilen och ska flytta över den, busschuffören bara blänger på mig och vägrar flytta bussen så jag får typ backa hur långt som helst! Inte ens ett litet TACK för att du flyttade bilen. Så ställer sig bussjävlen mitt i bussfickan! När jag sen har parkerat bilen ringer jag pappa. Tanken har då slagit mig att chuffören förmodligen har ringt till Bosse, eftersom det är hans nummer som står på bilen. Det visar sig också att han pratat med Bosse! Och han är inte den som är den! Utan såklart har han käfftat emot chauffören också! Chauffören hade grinigt sagt åt Bosse och flytta sin jävla bil från bussfickan. Då Bosse spydigt svarat att "sväljer du gröten du har i halsen så hör jag vad du säger!" Så jävla klockrent får jag lov och säga! Det är förmodligen då som busschuffören säger "sånna som du borde inte få finnas!" Hahaha! Han gjorde verkligen min dag! Har gått och småskrattat åt det hela dagen!! :)
Stressig dag förövrigt. Har vart överallt och ingenstans tror jag! Fick förtroendet och utse matchens lirare i alla matcherna. Stod i kiosken, och sprang och hämtade tröjor och körde även och hämtade Hanna! Dagen och så även helgen har gått sjukt fort verkligen! För att tillägga till dom som inte visste så ställde man tillbaka klockan i natt också! ;) Jag med, skönt och sova en extra timme! Det behövde jag! Nu kanske tiden slutar gå så in i helvete fort också!

Veckan som kommer blir ganska slapp som vanligt. Har lovat och ta Bosse hela veckan. Så blir lite pengar! ;) Sen så är det träning tisdag, onsdag och torsdag och match på lördag! Söndagen så åker jag hem till mina värmlänska skogar igen! Torsdag så kommer Maria ner och hälsar på! Ska bli riktigt kul!!! :)


Kommentarer
Postat av: Carola

haha vilken busschaffis :) Du menar inte att han ringde hunden Bosse väl? :)

Postat av: Emma

HAHAHAHA klockrent ;)

2008-10-26 @ 23:25:21
URL: http://idreammydaysaway.blogg.se/
Postat av: malin

haha nej, inte hunden Bosse utan Bosse hemma i kristinehamn!

2008-10-27 @ 09:29:19
Postat av: fasterH

Den dagen var nåt att skratta över,hehe

2008-11-04 @ 09:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback