More than a feeling!

Första gången när jag träffade dig var allt så bra! Jag var glad och tiden stod stilla! Den första kramen jag fick, jag ville inte släppa dig. Att komma hem till dig var ett stort steg! Jag trodde bara gott om dig, jag var så förbannat glad i hela jävla kroppen! Sen förstörde du allt! Känslan av att vara glad! Du fattar fan inte vad du gör av livet! Men det är klart, är man omogen så är man! Jag fattar inte att du kunde såra mig så förbannat och ge en så jävla dålig signal! Vad jag är mest arg och ledsen över var att du aldrig fattade något! Alla jävla samtal och sms, helt i onödan! Jag ångrar mig så förbannat mycket så du anar inte! Ångrar att du fick komma in i mitt liv!! Mitt liv hade sett fan så mycket bättre utan dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback