Saturday!

Lördag igen! Veckorna går som jag skriver överallt och hela tiden, alldeles för fort! Nu är vi på en lördag igen! Imorgon är det match igen, borta mot Sölvesborg. Vi kommer att vinna, för att vi är så förbannat bra!!

Okej, på allmän begäran från kommentarerna kommer jag nu gå ut med vem R är! Jag skrev för två inlägg sen om en Sälen-resa som var helt oförglömlig för sådär 6 år sen! Vem är nu R? Jo det ska jag säga er allihopa! Killen heter Rickie! Vissa av er som läser vet precis vem det är, medans vissa säkert tänker "vem fan är det?" Det man inte vet har man inte ont av, ;) eller vad brukar man säga! Det var i alla fall 6 år sedan! Vi har inte heller pratat på över 4 år! Vilket jag tycker är synd, eftersom han hela tiden ligger på min msn och blir ihågkommen varje gång han loggar in!
Nu vet ni i alla fall vem R är!

Så, vad händer en lördag som denna då? Det har jag funderat på också, ska tillbringa min lördag i stenstorpshallen. HBPs flickor 94 spelar SM så ska åka ut och titta lite tänkte jag. Jag ska också säga hej till Jecka och göra Hanna sällskap. Hanna som också tillbringar sin lördag där. Hon dömer nu vid 11 och sen vid halv fyra. Tänkte vara snäll och göra henne sällskap, och sen förhoppningsvis se 94orna ta sig till steg 2 eller 3! :) Det är som Carro säger, jag har för mycket fritid!

Updaterar mer när jag kommer hem förmodligen! Kommer väl bli en del klockrena saker idag också antar jag, som det alltid blir när jag är i närheten! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jamen just ja! Nu ringde den där tillrättade påsk-ringklockan en trudilutt i huvvet på mig! ;P Moahaha, skynda dig hem är du snäll, tror vi behöver en date snart! Puss sweetie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback