Someone special!

Shit det var längesen det var en sån här tråkig dag! Hade tänkt ta mig en promenad! Tyvärr har det regnat och vart grymt tråkigt väder hela dagen. Eftermiddagen tillbringade jag i nerkrupen i sängen med mitt duntäcke, för att titta på film. Det blev Titanic som räddade min eftermiddag. Shit, vilken bra film säger jag bara! Dessvärre så vet man alla missar när man har sett den sådär 100 gånger! Men gråter fortfarande till Titanic! Den är så sjukt bra och hemsk! :)
Det regnar fortfarande, och har fortfarande lika tråkigt! Stjärnor på is var väl ingen höjdare, men finns inte mycket och komplettera med när man har ettan, tvåan, fyran och sexan. Antingen så blir det en film, eller stjärnor på is. Har inte bestämt mig om det än! Det hade inte vart några fel och köra ett Beck-maraton. Synd bara att man är själv, aldrig kul och se film själv heller!

Du är speciell för mig! Det har du alltid vart, och kommer alltid vara! Är så glad att vi återfått kontakten igen! Jag hoppas den håller i sig! Du är speciell D! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback