Söndag IGEN!

Shit, det är grymt segt att tiden går fort. Det kunde väl i alla fall gått lite långsammare?! Nu är det återigen söndag! Helt sjukt i alla fall!
Helgen har jag tillbringat i stenstorpshallen, har kollat på HBPs flickor 94! :) Dom har vart sjukt duktiga allihopa, synd bara att det bara blev steg två när dom var så nära steg tre! Men men sånt är i alla fall livet! Har haft det hyffsat roligt där ändå! Bättre det än att sitta hemma och inte göra ett skit! Dessvärre blev våran match idag inställd, jag som var grymt laddad! Men får ladda om inför matchen på onsdag istället, hemma mot Åstorp!

Finns väl inget sådär överdrivet och skriva! Helgen är återigen över! Nu väntar en ny vecka med match på onsdag och förhoppningsvis lite promenader med Bosse! ;) Avslutar med en bild på världens bästa Hanna!! :)





You are the best boy of my life!  Don't forget it!
Kan inte få ur dig ur mitt huvud! Glöm inte att du betyder mycket för mig! ALLTID!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det där är spänne-tröjan alias Marias tröja ;) Haha. Tyckte väl att den satt en aning tajt. Hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback