Ta mig långt, långt bort!!

Så seeeeegt! Samma förbannade rutiner varje morgon, dag och kväll. Måndagar är grymt sega också eftersom jag inte har nån träning. Bosse var den som räddade min måndag. Var ute och gick med honom i lite över en timme. Okej, det var bara en timme. Men jag fick komma UT! Bara det gör grymt mycket! Sitta i soffan och titta ut på det tråkiga vädret gör inte dagen bättre! Det är grått, kallt, blåser och pricken över iet DET REGNAR! Det gjorde i alla fall förut, och det är grymt dimmigt ute! Inte nog med att man blir förbannat deprimerad, det är HÖST ute, mer deprimerad kommer jag bara bli! Just nu längtar jag tills snön kommer, tycker verkligen inte om dessa "mellanårstider" som hösten och våren är! Antingen ska det vara varmt och sol, eller kallt och snö! Jävlar vad bitter jag låter då!
Jag är grymt trött på mitt huvud just nu! Tänker alldeles för mycket! Är också inne i en period där jag inte kan få ut det på något sätt heller! Brukar vara bra på att få ut det genom att skriva, men det går verkligen inte! Får inte fram ord till det! Vill bara få ut det på nåt sätt, avreagera mig på något! Eller ta världens längsta promenad så jag blir av med tankarna! Men problemet är att man får mer tankar av att gå promenader! Usch gillar det inte! Hur i helvete ska jag få ut allt!!!

Tänker på dig! Hela tiden! Du går inte att få ur huvudet! Det är du som tar största platsen bland tankar och funderingar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men kom heeeeeem istället! Så kan vi sitta och prata om alla dumma tankar som spökar, eller sitta och inte göra nåt alls som vanligt, komsi komsi komsi! Saknar dig ju :(

Postat av: Anonym

vill hem snart!! Saknar dig så förbannat mycket så du anar inte!! <3

2008-10-14 @ 10:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback