Update!

Sjukt vad tiden går fort, för sådär 6 år sen var allt sådär underbart! Jag var 14 år och visste inte bättre! Det jag minns mest från det året var SÄLEN-resan! Shit, när jag nu sitter här 6 år senare och tänker tillbaka på tiden då! På den resan var du med R! Du är en hemlig del av mitt liv! Det är få som vet om dig. Tiden tillsammans var underbar! Jag kan bara inte glömma dig! Du har nu, 6 år senare kommit tillbaka till mitt liv. Ganska mystiskt nog, på ett konstligt sätt. Men jag tänker på dig lika mycket som då. SÄLEN-resan som var helt underbar. Bästa minnet, när jag sitter i värmestugan och du står på utsidan och gör ett hjärta mot fönstret! Ett minne jag förmodligen alltid kommer bära med mig, som jag aldrig kommer glömma! För och inte tänka på när du trynade mig med en snöboll, och det efterblivande snöbollskriget! SOM JAG VANN!

Många tankar i huvudet samtidigt! Jag är nu 20 år! Shit, tiden går fort när man har roligt trots allt! Jag har verkligen haft 20 roliga år hittills, och fan så roligare kommer det bli!


Kommentarer
Postat av: Carola

Rooligare kommer dom bli :)

Postat av: Emma

Vem R?! Nu får du minsann avslöja någon mer detalj! ;)

2008-10-15 @ 23:31:41
URL: http://idreammydaysaway.blogg.se/
Postat av: fasterH

mm,vem är R? Att tiden går fort det kan jag hålla med om.

2008-10-16 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback