Värmland is the shit!

Skrev i min andra blogg igår att jag var så irriterad på politikerna att dom ska slå ihop Värmland med Västra götaland. Är fortfarande grymt irriterad och måste nämnade det i denna bloggen också!  Alltid är det nån som har en annorlunda åsikt! Men jag håller i alla fall med en av dom som kommenterat den andra bloggen. "Mera värmland åt folket!!" Vem gillar inte värmlännigar då?!! :)

Träning om en och en halv timme. Vi har typ mental träning innan vi sen har vanlig träning. Spännande med mental träning. Känns som om jag behöver lite sånt! Känns också som om jag behöver träna på att behärska mitt humör! Det har jag grymt svårt och göra!!
Laget för söndag kommer idag också, ska förmodligen vara med och spela. I alla fall något som jag ställt in mig på. Borta mot Sölvesborg på söndag. Känns som om den här helgen kommer gå fort också! Precis som alla andra helger och veckor! Även fast jag är arbetslös och inte gör något på dagarna så går dagarna så förbannat fort!! Jag håller med Carro, har för mycket fritid tror jag! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men alltså.. Halland skulle också slås ihop med Västra GÖtaland ett tag å sen med Skåne. Har det skett? Icke.. :P Don't worry xD

Postat av: Emma

Veckorna går sjukt fort när man är arbetslös och inte gör något om dagarna!

2008-10-16 @ 23:19:42
URL: http://idreammydaysaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback