Why did you leave me?

Det var mörkt ute, du skickade ett sms till mig. Du skrev att du gillade mig. Jag svarade detsamma. Du var för långt borta från mig för att vi skulle ses. Du skrev ett sms till, där du skrev att du kunde vart kär i mig. Hur då? Hade du fått tiden till det och tillfället så sa du att då hade det vart du och jag! Jag blev så glad, för jag trodde på det. Lite senare så ringde du till mig också. Du sa exakt det som du skrivit i smsen. Att du hade kunnat vara kär i mig! Vi pratade länge, tills det bara tog slut!
Jag är så förbannat trött på alla drömmar! Dom är så underbara och stämmer till viss del. Drömmar är till viss del också verklighet! Tänk om det vore så! Drömmen var om dig P!

http://blogg.aftonbladet.se/25847/
hade en stor fundering igår! en tanke! läs det och kom med förslag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback