Always Andreas Thorkildsen!

Det är helt sjukt vad förälskad jag är i världens underbaraste norrman! Har förövrigt även fått en hemlig passion för norrmän! Fast det var väl inget nytt, så har det väl alltid vart! Som idag när vi satt i Torsby och åt mat. Då kommer det in två super snygga norrmän på mc! Och Malin bara WOW!!!
Så, vad gjorde vi då i Torsby?
Som jag skrev till Emma, vi letade efter svennis. Men misslyckades! Anledningen till att vi ens befann oss i Torsby var att vi mellanlandade innan vi sedan begav oss mot Östmark! Pappas egentliga hemtrakter, men ändå inte. Nästa anhalt var Östmarks kyrka, där vi gick minst en halvtimme för att hitta pappas fars grav. Även min riktiga farfar, som jag aldrig träffat. Men var ganska rörande och stå där och sätta ner blommorna. Nånting inom mig berörde! Det gör det också när jag står vid mormors grav och tänker på morfar som jag heller aldrig träffade! Nån känsla är det i alla fall!
Vägen hem var SEEEEEEG! Vi skulle testa en ny väg hem och valde, istället för E45an, världens krokigaste väg genom Ekshärad och Munkfors! Vi hade i alla fall grymt roligt i bilen, då vi svängde av en väg för tidigt och hamnade i Olsbacken eller vad fasen det hette! Haha, som sagt vi hade grymt  roligt i alla fall!!

Imorgon bär det troligtvis av mot Kil för att träffa Pierre. Om han inte är sur på mig från idag, då min telefon vart helt fucked up! Skulle hört av mig till honom, men min telefon har bara stått på ENDAST NÖDSAMTAL! Tänk nu om mitt samtal var helt nödvändigt då!
Okej BTW, när vi var hemma så lagade jag och mamma jätte god mat och drack väldigt gott Tysklandsvin! Bra köp! :)

ALLTID, OAVSETT ANDREAS THORKILDSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback