Du är min stjärna i livet!

Befinner mig återigen i Halmstad efter en helt sjukt rolig och minnesvärd vistelse hemma i Kristinehamn! Har ju trots allt vart hemma typ i fyra veckor! Men som sagt åter på banan igen!
I fredags skickade Pierre ett sms och frågade om jag kunde köra han till Degerfors, och självklart ställer man upp! :) snäll som man är! Så fredagkvällen så träffade jag Pierre igen! Damn I like you! ;) Sen kom jag hem till min älskade familj, vi åt massa god mat drack lite vin och hade jättekul! Sista kvällen med familjen innan jag åkte tillbaka igår. Klockan stod på 4.15 och jag skulle åka vid 5.00. Tror jag var iväg strax efter femtiden. GANSKA segt var det och både gå upp så tidigt och framförallt köra 40 mil! Var i Halmstad igår vid tjugo över nio, och i sporthallen fem i tio! Ganska bra gjort ändå och bara komma en timme sent! Träning på förmiddagen och mat efter det. Sen bar det av mot Alehallen där vi skulle tillbringa eftermiddagen och kvällen!
Igår fyllde även bästa Jecka år! Kidnappade henne och åkte hem till mig och åt marängsviss! Som Hanna fixat i ordning medan jag och Kim kidnappade Jecka! :) Det var riktigt kul! Och sen blev det sängen tidigt, var typ vaken i 20 timmar! Så förbannat trött var jag! Efter att ha gått upp så tidigt och kört den sträckan för att sedan träna på det! Somnade i alla fall gott under mitt duntäcke!
Precis som jag kommer göra idag! Under träningsmatchen mot Hylte idag så kände jag i varenda muskel när träningvärken kom! Skönt att jag ska ta det grymt lugnt imorn i alla fall! Typ sitta vid datorn och söka lite jobb!

Du är min stjärna i livet! Du lyser alltid för mig!

Kommentarer
Postat av: moiis

lycka till med jobbsökandet :) hoppas du finner det du söker :D:D kraaam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback