För bra för att vara sant!

Skulle kunna skriva hur långt som helst om hur mycket jag hatar dig just nu! Det är ett starkt ord och hata någon! Men att först ge mig en känsla som är bra för att sedan stampa på någon som redan ligger ner! Jag är så förbannat besviken på dig! Allt jag gjort för dig, allt jag har ställt upp! Det får mig att vilja spy! Jag fattar inte att jag gjorde misstaget en gång till! Varför är jag så förbannat blind! Jag inser det inte för ens det är för sent! Jag hatar mig själv för att jag lät dig ge mig den känslan en gång till! Jag gav upp, men lät dig komma in i mitt liv en gång till! När i helvete ska jag lära mig!! Du fattar inte att du sårar mig! Så förbannat ont gör det! Jag kan inte beskriva i ord vad mycket du betydde för mig! Och det gör du fortfarande, men jag har varken tid eller lust att vänta längre! Jag har gjort vad jag kan, det ligger hos dig nu!
Just nu vill jag bara be dig dra åt helvete!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: fasterH

Det låter som vännen Malin har blivit sårad,denna kärleken är inte kul det vill jag lova.

2008-09-20 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback