Ljussken!

Fick typ världens ångest för sådär några timmar sen. Man känner att det börjar gå mot kyla ute! Efter att ha haft en storstäd i lägenheten och även vädrat så blev det sjukt kallt. Tände en massa ljus för att försöka att få det bli lite varmare. Doften av tända ljus fick mig att få ångest!!!!! Jag vet inte vad känslan kom ifrån men den var obehaglig och finns hos mig nu!
En annan ångestfylld känsla jag har är saknaden av min älskade mormor! Satt och läste en massa gamla blogginlägg, där jag skrivit om henne! Jag tänker ganska ofta på henne, hon finns alltid hos mig! Idag är det 6 månader sen hon försvann från oss! Det slog mig att det var den 22dre idag! Shit, en hel sommar har gått utan henne! Egentligen vill jag inte tänka på det! Men hon är en tanke som kommer ganska ofta! Idag är det verkligen en sån tanke dag!
Förlåt mamma, jag vet att du läser det här. Men jag måste få ur tankarna!!


Det finns bara en Malin Sandin som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback