Seriepremiär!

Ja då var säsongens första match avklarad! Borta mot Höör, vinst med sådär 8 bollar. Känns skönt och starta säsongen med en seger!! Ser fram emot kommande säsong, tror det kommer att bli sjukt kul! Eller rättare sagt så VET jag att det kommer bli sjukt kul! Värt och nämna från matchen var att vi spelade grymt bra försvarsspel! Det var kul både och spela och se vilket grymt spel det var! Också värt och nämna från matchen var att JAG gjorde ett KONTRINGSMÅL! Vilket typ händer knappt en gång per säsong, skönt och starta säsongen med ett sånt mål! Jag är stolt över mig själv! :)

Söndagkväll igen! Shit vad veckorna går fort nu! Imorn är det måndag och jobbsökandet drar igång igen, hade tänkt skicka iväg ett mail till hemtjänsten nu! Även fast jag inte vill så måste jag ha pengarna! Börjar bli fattig nu! Får försöka att söka lite mer jobb också! Skönt och vara lite ledig imorn också, från handbollen alltså! ;) Man behöver det ibland! Speciellt efter veckans alla träningar, inkl. träningslägret!

Veckan som kommer blir det som sagt söka jobb med förhoppning om ett litet resultat i alla fall! Det blir också träning tisdag, onsdag och torsdag. Sen går vi se vad som händer till helgen. Ledig från handbollen då med!

Så jäkla besviken på dig, men är för glad för att orka bry mig längre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback