Shit vilken helg!

Ännu en helg är över. Tyvärr får jag faktiskt säga då! Tycker det går alldeles för fort när man har roligt, att det alltid ska vara så.
Helgen började i fredags. Körde upp till Filipstad med min kära syster, tog även en liten runda på stan för att se om det fanns något roligt och lägga pengarna på. Fick i alla fall tag i en ny plånbok, vilket jag var i behov av eftersom min gått sönder. Så det blev det, sen även en resa hem till Kristinehamn! :) Skulle ha vart till Pierre i Kil på fredagen, men det ville inte min bil. Så det vart en hemmakväll med mamma och pappa istället, tacokväll och en jäkla massa cider. Gött var det! Även en massa samtal med Pierre! Riktigt trevlig kväll!
Lördagen blev det en liten utflykt. Bilen gick mot Östmark, som jag skrivit tidigare!
Söndagen begav jag mig till Kil för att hälsa på Pierre! Riktigt kul och träffa honom vill jag lova! :) Han är lika jäkla snäll och go som jag trott! :) hehe!! Körde han till Hammarö och åkte och hälsade på Emil i Karlstad!

Sjukt rolig helg i alla fall! Och tur är väl det! Jag är världens lyckligaste Malin! Jag har allt jag vill ha, utan att ens satt några krav! Jag har världens bästa och underbaraste familj och inte minst världens underbaraste vänner!!!

Det finns bara en Malin Sandin som jag!


Kommentarer
Postat av: Emma

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! och imorn ska vi till badhuset! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback