Somewhere over the rainbow!

Så fucking ont så jag bara vill dö! Satt på sjukhuset från sjutiden till framåt ett på natten! Sjuka tider för att sitta på akuten! Det står att tiden på akuten ska ta mellan 2-5 timmar! Bullshit!! Satt där över 5 timmar! Shit the same, vad läkaren kom fram till visste jag redan. Jag har ett ljumskbråck som jag måste operera så småningom. Det är inte allvarligt i nuläget men dom ska kalla mig i veckan till ett ultraljud och sen också operation! FUCK OFF, jag vill spela handboll!!! Jag vill inte ligga på nån jäkla operationsbord för att operera nåt ljumskbråck som inte är akut! Nej, tillbaka till handbollsplan nu när jag inte ens har nån skada!!

You don't care about my feelings!
Jag blir så irriterad att det alltid bara är du, du, du!
Du är verkligen inte den enda människan på jorden som behöver uppmärksamhet!

Ja vad hittar man på när det regnar, man vet inte vad man kan göra och vara förens dom ringer från sjukhuset! Hade tänkt få tag på hon jag är hundvakt åt, är ju inte säker på att jag kan vara hundvakt denna veckan eftersom jag varken vet när jag ska till sjukhuset eller operation! Surt men sant. Ska försöka att ha honom imorn eller nåt då!

Regnet det bara öser ner!

Kommentarer
Postat av: Jecka

I love you <3

2008-10-30 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback