Tell me why, why, why?

Why did I leave you?

Var på ultraljud imorse! Ganska deppig över att få den redan konstaterade diagnosen ljumskbråck! Desto gladare blev jag när jag gick därifrån! INGET ljumskbråck, utan istället svullna lymfkörtlar! Dvs, INGEN operation i nuläget! Världens lyckligaste Malin är jag nu! Vilket innebär att jag kan träna med gott samvete! Vilken tur man har ibland! Peppar, peppar ta i trä!
Var iväg till Bosse förut, lovade att gå ut med han idag! Dessvärre så regnade det! Men hallå, får ju betalt för att gå i regn ju! ;) Men usch, känner verkligen att Hanna har smittat mig med sin förkyldning. Eller om det var jag själv som inte var så smart i fredags! :) Satsar mer på det andra alternativet. Tur som jag har så har inte förkyldningen brutit ut, utan bara lite snorig!

Blev glad när du skickade sms igår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback