Fuck you, I'm TÖNT!

Världens megatönt, här har ni mig! Tyvärr kan jag inte göra nåt åt det, har försökt men insett att det är medfött! Konstigt nog så blev just jag töntig och inte min syster, hon blev bara nörd! ;) Du och jag Marie! ;)

Sååå, vad har jag hittat på en torsdag som denna då? Bra fråga, var uppe tidigt imorse och åkte till Vägledningscentrum! Mina planer om att börja plugga blev STARKA! Äntligen ska jag ta tag i det. Första steget till att ens kunna söka till det jag vill kräver Matematik B. Första delmålet i livet, nästa blir att söka till antingen Chalmers eller Högskolan i Kalmar! Känns som om jag är på spåret nu i alla fall. :)
Vad har jag annars gjort? Vart på östra stranden och blivit lycklig av vattnet och solen! Tyvärr har det inte blivit så mycket annat. Städ och tvätt stod på schemat idag, måste göra det nångång också och idag var en ledig dag. Har även tagit mig tid till att städa duschen! Den du Hanna! ;) hihi! Tvättat duschdrapperiet och mattan. Så nu ska väl spindlarna vara utrotade hoppas jag!

Helt underbart väder även på kvällen! Klockan är ändå kvart i nio och termometern står på 10 grader! Solen har precis gått ner utanför mitt fönster. Rosa/oranga moln svävar mot mörkret och jag är supertrött!
Imorn är det fredag och jag ska upp och städa högskolehallen klockan 6! Sen ska jag till Arbetsförmedligen för sista gången denna gång! :) ÄNTLIGEN säger jag bara! Sen är det helg igen!

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

CHALMERS?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback