Heeeeeelt sjuuuuuukt!

Då var ännu en helg över. Även denna har gått helt sjukt fort! Fredagen började med att jag var lite hundvakt åt mina söta små hundar! :) Innan dess körde jag även Hanna till klubban för att hämta en madrass. Hon och Jecka åkte till Allingsås för att döma. Kvällen tillbringade jag tillsammans med Carro hemma hos henne. Vi brände ihop två riktigt bra skivor. :) Tog sedan en promenad och snackade lite skit. Kom inte hem förens halv två nånting, och självklart så somnar man ju aldrig direkt. Somnade väl runt halv tre. Lagomt trött!

Lördagen började som vanligt med det traditionella meldoikrysset! Vad vore en lördag utan det liksom? ;) Sen segade jag precis heeeeeeela dagen fram till eftermiddagen. Då gjorde jag ångbastu i duschen. Tog en riktigt lång dusch med andra ord. Åkte sedan till Carro vid cirkus halv tre, ingen koll men det lät bra! ;) Vi lagade kycklinggryta och bulgur. Riktigt gott var det! Sen helt plötsligt så var klockan JÄTTE mycket. Varken jag, Carro eller Emma var ens halvklara och alla skulle komma vid 18-tiden! Lyckat!
Folket började droppa in vid strax efter 18. Det roliga med hela festen var att jag kände inte en människa förutom Carro och Emma. Ja och så du Charlie! ;) Men det blir så när man är så känd som jag! Du gjorde i alla fall min kväll vill jag lova! Det säger väl allt! Hur som helst så gick jag från att inte känna nån till att prata med nästan alla och ha serious talk med ett fåtal. Ingen nämd och ingen glömd! Ja, jag är faktiskt stolt över mig själv! Det är sån jag är! :) Jag åkte till och med bil igår! Det var världens härligaste upplevelse! 945 turbo! Den känslan är underbar vill jag lova!

Söndag idag, kan väl i stora drag säga att jag och Carro gick och la oss halv 6 imorse! Låg och snackade en bra stund. Ställde min klocka på 10 så jag inte skulle sova bort hela dagen! Det gjorde jag verkligen inte, utan Malin Sandin hon vaknade till och med innan klockan ringde och var lite pigg till och med! :) Somnade om en halvtimme till och vaknade av sms! Sen dog min telefon!  TRIST!!!! Gick in och väckte Carro, vi gick ner och åt frukost sen cyklade jag hem och hämtade min bil. Vi åkte till Oskarström och kollade på fotboll! Vår vän Emma spelade seriepremiär, och vem vill inte missa när hon spelar! ;) Amanda spelade också. Det var en RIKTIGT spännande match vill jag lova. Oskarström vann bara med 22-0! Är det sånt man kallar utklassning?
Ja, och nu sitter jag här. Funderar över livet och är allmänt nöjd med tillvaron! Jag är världens bästa Malin och jag har framförallt världens bästa vänner! Utan er hade jag inte överlevt! Där ska ALLA ta åt sig!

Keep smile beatiful!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna helgen hade ju inte blivit lika lyckad om inte du vart så öppen som du är! Kul också att Kristian öppnade upp hela sitt liv för dig! Det betyder enormt mycket!!! Vi ses la snart igen! ;) Kram på dig gumman och tack för en underbar helg!!!

2009-04-19 @ 17:36:40
Postat av: dan

ni måste ju komma till söndrums ip oxååååå å heja på mig. =(

Postat av: maaaaaaalin

sjääääälvklart! säg bara till när ni spelar så ska jag vara aktiv supporter! ;)

2009-04-21 @ 21:56:15
Postat av: maaaaaaalin

självklart!! säg bara till när ni spelar så ska jag komma och vara aktiv supporter! ;)

2009-04-21 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback