Huvudvärk från morgon till kväll!

Att vakna på morgonen med blixtrande huvudvärk är ingen stor hitt om jag säger så. Man tar en huvuvärkstablett och hoppas att det går över. Men fan vad fel man har, att genomgå en dag med blixtrande huvudvärk och försöka vara trevlig och social är fan inte lätt alltså. Jag har dock klarat av det ganska bra!

Vaknade vid 9-tiden, startade datorn som alltid! Åt lite frukost och gjorde mig i ordning. Åkte sedan för att ta ut pengar och sen lämnade jag in min bil till Naser (gör lite reklam nu). Gick hem och drog på en film, lagomt tills den var slut så ringde han och sa att bilen var färdig! SÅÅÅÅÅ UNDERBART, min bil låter inte som en raggarbil längre! ;)
Åkte till Bosse och Diva och gick en runda med dom. Sen åkte vi och hämtade Jecka för att åka och handla lite mat. Vi gjorde världens godaste pastasallad!! Och så hade vi kyckling till det. MUMS säger jag bara. :)

Solen har skinit idag, det har inte riktigt gjort huvudvärken så mycket bättre! Usch jag hatar verkligen att ha huvuvärk! Hoppas det blir bättre tills imorn!
Hoppas jag däckar snart så jag slipper smärtan!!

PUSS & KRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback