My hometown tonight!

Lördag idag, är riktigt pigg med tanke på att vi var hemma vid typ halv tre inatt. Riktigt trevlig kväll med bästaste tjejerna! :) Först förfest här, sen promenad in till Moon med mellanlandning i rondellen här vid oss (dock inte den stora). Och en kisspaus på diskret plats! ;) Igår krävdes inte mycket alkohol för att få mig att bli glad! Upp 6 och städa högskolan, förkyldning, hosta och mindre feber än tidigare. Jag sa att det inte krävdes mycket va? Det var sjukt kul i alla fall, men det kan inte bli nåt annat än bra i rätt sällskap.
Det är helt sjukt, för en vecka sen var det fest hemma hos Carro. Kändes som om det var igår. Men som sagt, en hel vecka. Har hänt en del på en vecka, inget nämt och inget glömt.

Åker mot my hometown ikväll. Ska städa sporthallen med bästaste Rebecca först. Sen bär det av hemåt. Och som jag typ skrivit överallt så har jag 4 timmars bilfärd hem, har du inget för dig mellan typ 19 och framåt så välkomnas all sällskap som kan ges. :) Blir hemma tills onsdagkväll, sen kommer jag tillbaka. Jag vet att ni kommer sakna mig. ;) Men jag har telefonen och datorn med mig! haha!

Ha en fortsatt bra helg mina vänner! :)
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback