Livet som arbetslös suger!!

Måndag idag igen! För och nämna som så många andra gånger så HATAR jag måndagar! Okej att jag hatar alla dagar just nu men ändå! Uppehåll från träningen vilket är ett stort tomrum och fylla just nu! Promenad nån?
Som sagt, måndag idag! Halva dagen har redan gått och jag är redan trött på livet! Att sitta i lägenheten på 18 kvm dag in och dag ut suger verkligen! Har vart ute och gått med hundarna på förmiddagen. Jag skojar inte, men hade jag inte rastat hundar så hade jag vart död nu! Kan man skylla allt på lågkonjunkturen? Rätt svar är deffenitivt JA!
Är fortfarande grymt sugen på att börja plugga. Ska snacka med komvux när jag kommer hem. Läsa Matematik B på distans, ja visst! Efter det ligger jag fortfarande fast vid att jag ska plugga till sjöbefäl! Den drömmen ska bli sann!

Var ute på en långpromenad över Vallås igår. Var borta typ 1½ timme eller nåt. När jag gått halvvägs så ångrade jag mig! Kände vad jobbigt det var och gå. Sen vill jag tillägga att det är rätt trist och gå själv! Promenad nån? ;)
Ja, hur ser planerna ut för resten av dagen. Bra fråga, borde egentligen städa men det suger ungefär lika mycket som att vara arbetslös!
Om ändå solen ska skina, varför kan det inte lika gärna vara varmt då?

Nej usch känns som om det blev ganska trist det här! GÖR MIG GLAD!!!!!
PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan följa med på en promenad någon dag :)

2009-04-20 @ 16:24:25
Postat av: carola

det var jag som skrev det :)

2009-04-20 @ 16:24:57
Postat av: maaaaaaalin

ja det tycker jag! oss arbetslösa emellan! ;)

2009-04-20 @ 16:28:17
Postat av: hannaaaaa

får jag också följa med? (A) jag är ju tröts allt ledig ganska mkt ;)

Postat av: maaaaaaalin

självklart! :)

2009-04-21 @ 09:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback