Man ska sluta när man är på topp!

Ja man brukar så fint säga det! Det är väl så jag får avsluta det som aldrig påbörjades då!
När det är som bäst så går det bara åt helvete! Jag är så förbannat trött på mig själv!

Har vart på arbetsförmedlingen idag! Dom har fan inte ett vettigt ord och säga! Veckans värsta dag är fan tisdagar när man tvingas gå dit och vara värdelös! Jag behöver inte tryckas ner mer! Usch JAG HATAR VERKLIGEN ARBETSFÖRMEDLIGEN!
Skönt och få det ur sig i alla fall, precis som om ingen redan visste det. ;)
Sen vart det stan med Hanna en stund och sen till Jecka och kolla handboll. Är verkligen helt slut idag! Sovit dåligt och vart på allmänt dåligt humör! Säg inte att jag håller på och bli sjuk nu mitt upp i allt också! Det orkar jag inte!

DÅLIGT HUMÖR, rädda mig!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback