Sitter intryckt i ett hörn på golvet!

På väg hem nu äntligen, åkte från Halmstad 13.40 och ska vara hemma 21.25. Problemet är bara att jag glömde kolla hur länge jag skulle vara i Göteborg! Det har nu visat sig att jag ska befinna mig här i cirkus en halvtimme till. Till sanningen hör då också att jag redan har suttit här sen halv fyra! SEEEEEEGT!
Tänkte jag lika gärna kunde starta upp datorn slå mig ner på golvet och skriva lite blogg! Nu när jag har så gott om tid på mig alltså! ;) Tre uteliggere har passerat mig och rensat papperskorgarna. Viktig info för er som läser! Men måste ju fylla ut med nåt kände jag! Folk springer som yra hönor, såhär i påsktiderna! Det är skärtorsdag idag och påsken står för dörren! Imorn ska jag till Maria och ha myspys med henne, Johannes och Gabi. :) Kommer bli trevligt har jag en känsla av!

Men hallå, där slog jag död på sådär några minuter till och fick ändå med lite nytta i bloggen! Bussen kommer förhoppningsvis in lite tidigare än 17.30 hoppas jag! För i så fall så är det inte lång tid kvar! Tur det, för mitt batteri på datorn börjar ta slut!

Glad påsk på er alla underbara människor!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback