Sjuuuuuuk!

Det är inte ofta som jag tycker synd om mig själv! Men idag gör jag det! Feber, förkyld, hosta och huvudvärk! Man kan inte mer än tycka synd om sig själv! Speciellt när solen skiner och det är varmt ute! Suck! Blev i alla fall lite glad när jag kollade på ingående saldo att jag på måndag blir rik igen! Då kan jag bo kvar i lägenheten en månad till! ;) Där framstod jag som världens fattigaste, vilket i och för sig stämmer klockrent på mig!
GÖR MIG FRISK! Hatar det verkligen! Känns som om det kommer hålla i sig i en evighet! För samtidigt som denna underbara förkyldning/hosta så kom våren på riktigt också. ALLT kom på samma gång, jävla pollen!

PUSS & KRAM på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-23 @ 15:22:36
Postat av: Carola

Vadå bo i lägenheten en månad till? ska du inte bo där mer sen lr? :S

Postat av: maaaaaaalin

joo det är klart jag ska! :P förstod du inte ironin! ;) hihi

2009-04-23 @ 17:01:17
Postat av: Emma

Din lilla stackare :S Du får kurera dig riktigt ordentligt så att du är frisk när du kommer hem! Puss på rumpan stumpan!

2009-04-23 @ 22:39:55
URL: http://idreammydaysaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback