Trött? ja visst!

Har vart vaken typ 7 varje dag jag vart hemma nu. Är sjuuuuuukt trött nu! Efter 36 mil i kroppen!
Onsdag idag, har tillbringat stora delen av dagen i bilen på väg till Halmstad. Nu är jag här igen. Träffade Emma innan jag åkte förut. Skulle egentligen ätit glass, men blev aldrig av. Satt bara och snackade skit! ;) Åkte till Jecka när jag kom hit igen, kollade på handbollen. Damhandboll är väl förbannat segt ändå! ;) hahaha!
Betalade Åhus till Carro nu också, nu jävlar ska vi till Åhus och ha roligt!! :)

Vet inte varför jag sitter och skriver ett helt värdelöst inlägg nu! Kommer ändå inget vettigt ur mig känner jag. Vill bara sooooova! Imorn ska jag till Bosse och Diva, sen ska jag hämta Jecka. Vi ska ner till Hbg och fira in våren! Valborg imorn, tiden går fort när man har roligt! :)

Sov så gott på er alla!
PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: dan

ÅHUUUUUUUS :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback